Известие

Collapse
No announcement yet.

Покупка на 155

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
    164 е горе долу на кила като 155 8 клапана ,даже 155 е малко по лека,само 155 2.0 16 клапана,и то MY 95 SPORT full е мисля малко по тежка от 164.Но 155 2.0 16 е доста по бърза от 164.Само 155 2.0 8 клапана незнам колко е по бърза от 164.Но според мене няма шанс 164 2.0 да бие 155 2.0 без разлика от клапаните.

    ---------- Post added at 15:44 ---------- Previous post was at 15:34 ----------

    И после наи важното е че за съжаление 155 от новото купе никога не е произвеждана с 2.0 8к ,а новото купе е в пъти по добро и красиво от старото.
    За протокола двигателя на 164-ка го има и с няколко коня повече от на 155-цата (пак 2.0)
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от seik00 Покажи съобщение
      добре а да попитам относно тези свещи малки и големи същите ли са като на 156 примерно 2.0тс ии от към разход как са.И еи сега намерих една 2.5тд изглежда мн дбре http://www.cars.bg/c431743
      Свещите и разхода на 155 16кл са същите като на 156 ТС, щото и моторите са същите. Просто 155 е по-здрава като окачване от 156, а и (по мое мнение) е доста по-стабилна като поведение на пътя. А що се отнася до тия, дето се радвали, че в началото на 90-те са произведени последните здрави коли, надявам се колегата да не визира мене и моето предишно изказване. Аз никога не съм твърдял обратното и страшно ми е болно, че в края на 2013-та от Алфа Ромео е останала само пъстроцветната емблема и някакви многоклапанови трети братовчеди на добрите двигатели от 70-те и 80-те. Нямам и намерение да сравнявам моторите на 155 с някакви модификации на Темпра - нито познавам последните, нито имам някакво желание да ги опознавам - достатъчно ядове берем с фиат от 1986-та година. Аз определено имам късмет с 16-клапановата ми 155, и то повече отколкото с верижната. Вследствие на това си мисля, че при 10+ годишни коли основното е състоянието, в което ги купуваш. Всичко останало си го приказваме колкото да се намираме на приказка.
      ...
      155 1,6 TS 16V `96
      166 2,4 JTD `99
      147 1,9 JTDm 8V `07

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от seik00 Покажи съобщение
        добре а да попитам относно тези свещи малки и големи същите ли са като на 156 примерно 2.0тс ии от към разход как са.И еи сега намерих една 2.5тд изглежда мн дбре http://www.cars.bg/c431743
        Е това колега вече е наи загубения и пропаднал мотор.

        Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
        За протокола двигателя на 164-ка го има и с няколко коня повече от на 155-цата (пак 2.0)
        Ако я има тази разлика то тя ще е само по документи жабарите пак са излъгали нещо,за други разлики освен колектора не се сещам да има между 155 и 164 ,ма разликата в колектора не е нещо което може да даде преднина на 164 ката.155 цата трее да е по бърза,за 16 ката не говорим,тя си е по бърза.

        ---------- Post added at 17:32 ---------- Previous post was at 17:18 ----------

        Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
        Свещите и разхода на 155 16кл са същите като на 156 ТС, щото и моторите са същите. Просто 155 е по-здрава като окачване от 156, а и (по мое мнение) е доста по-стабилна като поведение на пътя. А що се отнася до тия, дето се радвали, че в началото на 90-те са произведени последните здрави коли, надявам се колегата да не визира мене и моето предишно изказване. Аз никога не съм твърдял обратното и страшно ми е болно, че в края на 2013-та от Алфа Ромео е останала само пъстроцветната емблема и някакви многоклапанови трети братовчеди на добрите двигатели от 70-те и 80-те. Нямам и намерение да сравнявам моторите на 155 с някакви модификации на Темпра - нито познавам последните, нито имам някакво желание да ги опознавам - достатъчно ядове берем с фиат от 1986-та година. Аз определено имам късмет с 16-клапановата ми 155, и то повече отколкото с верижната. Вследствие на това си мисля, че при 10+ годишни коли основното е състоянието, в което ги купуваш. Всичко останало си го приказваме колкото да се намираме на приказка.
        Браво
        155 2.0 16v МY95 Sport

        Comment


        • #49
          Има един двигател 2.0 8V, който е 148к.с. и той се монтира на първите 164-ки (1987-1992г.) Изглежда за него говори колегата. Определено разликата не е само в всмук. колектор, спрямо този на 155 и 164 FL / Super. Разликата е във абсолютно целия инжекцион. Също водната и хидравличната помпа са различни, термостата и т.н. Коляновия вал със сигурност е различен и той, изпускателните колектори, и т.н. Със сигурност го знаеш, той е толкова грозен с неговите две делка и онзи кривия огромен всмук. колектор, че трудно се забравя.
          1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
            Има един двигател 2.0 8V, който е 148к.с. и той се монтира на първите 164-ки (1987-1992г.) Изглежда за него говори колегата. Определено разликата не е само в всмук. колектор, спрямо този на 155 и 164 FL / Super. Разликата е във абсолютно целия инжекцион. Също водната и хидравличната помпа са различни, термостата и т.н. Коляновия вал със сигурност е различен и той, изпускателните колектори, и т.н. Със сигурност го знаеш, той е толкова грозен с неговите две делка и онзи кривия огромен всмук. колектор, че трудно се забравя.
            Асолютно същата кола имам в двора ,дори има и газ ,ма този мотор е на всички от старото купе 164,и не ми се вярва да върви повече от 164 феислифт,това е мотора на 75 цата ма с малки разлики.
            155 2.0 16v МY95 Sport

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
              Асолютно същата кола имам в двора ,дори има и газ ,ма този мотор е на всички от старото купе 164,и не ми се вярва да върви повече от 164 феислифт,това е мотора на 75 цата ма с малки разлики.
              Интересно е че това купе, старото го дават около 1200кг (на всякъде)....
              Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 17:16.
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • #52
                То няма старо и ново купе. Има нови брони, лайстни, фарове стопове и интериор. Няма като при 155 раздувки, гредички, усилвания и т.н, дето викате новото купе. Иначе на старата 164-ка само задната броня тежи 40кг с металната и греда. Около 5 пъти по-тежка от бронята на един Мерцедес 124 примерно. Виждал съм такава 164 от първите, ударена отзад с прилична скорост пак от някакъв Мерцедес, единствено гредата на багажника леко беше поддала и капака стоеше леко по-нагоре. Бронята не беше мръднала. Адски здрава кола. Лошото е, че повечето от първите вече са олекотени от ръждата...
                1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
                  То няма старо и ново купе. Има нови брони, лайстни, фарове стопове и интериор. Няма като при 155 раздувки, гредички, усилвания и т.н, дето викате новото купе. Иначе на старата 164-ка само задната броня тежи 40кг с металната и греда. Около 5 пъти по-тежка от бронята на един Мерцедес 124 примерно. Виждал съм такава 164 от първите, ударена отзад с прилична скорост пак от някакъв Мерцедес, единствено гредата на багажника леко беше поддала и капака стоеше леко по-нагоре. Бронята не беше мръднала. Адски здрава кола. Лошото е, че повечето от първите вече са олекотени от ръждата...
                  Купето е сигурно от към удари... Нали по-нагоре писах че е разработвано заедно със Сааб..
                  (казвало се Type Four)
                  http://en.wikipedia.org/wiki/Type_Four_platform
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • #54
                    незнам за 164 ама явно доста трудно ще се зарадвам на читава 155ца дано късмета ме сподели да махна 156цата(голфа) хахаха

                    ---------- Post added at 17:53 ---------- Previous post was at 17:36 ----------

                    http://clubalfaromeo.com/forum/showt...87#post1265087


                    някои да има наблюдения за тази 155
                    Alfa Romeo 145 1.9jtd ex / alfa romeo 156 2.4jtd ex / fiat coupe 1.8 16v ex / alfa romeo 156 2.4 jtd ex / alfa romeo 156sw 2.4 jtd ex / alfa romeo 145 1.9jtd ex/ alfa romeo 166 2.4jtd

                    Comment


                    • #55
                      Абе колеги, защо така се кълнем, и не си вярваме не знам.... Айде малко повече доверие...не се знаем от вчера и вече караме с години тия мацки.

                      На база моя опит: 164 2.0 8 клапана е по-бърза от 155 или най-малкото са кантар...А това че 164 по каталог я дават с 1-2 десети ПО-БЪРЗА само доказва моите думи..КОнкретни гонки и т.н. няма да коментираме....

                      Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
                      Ами да, когато фактите говорят, и боговете мълчат. 164 2.0 8В е по-тежка от 155 2.0 8В. Със 100, 125 или 150кг - все тая.
                      Може би заблуда е, че 164 е сто пъти по-тежка и е едва ли не тромава.



                      Другото! 164 Е ЛЕКА Кола....Защото:
                      The 164 was the first Alfa to feature extensive use of computer aided design for calculating structural stresses, resulting in a very rigid but still relatively lightweight body.

                      И щом я има в каталозите като 1200кг. и като 1400кг. явно има защо...Не може да отхвърляте това 1200кг. като анатема число! И някакви богове и дъра бъра... И няма значение коя броня колко тежи...и 55цата има едно желязо отпред което тежи 15кг. и само си седи.

                      Да продължа. Вече разбрахте за платформата на 164...Сега да кажа, че колата на идентична платформа Ланчия ТЕМА започва като килограми от 1180кг. през 1240кг. и нагоооореее...КОето ПАК доказва, че е явно е възможно възможно 164 да тежи 1300кг. колкото е 155 2.0 8клапана... А за мен е дори по-лека., ама ми е достатъча победа да разберете че са на едни килограми... Сааба има модели по 1260кг. и т.н....Кромата и тя ....

                      Викам да приключваме темата за килограмите

                      Добавям: Имам спомени за мерена 164ка в сток вид със стойност от 1275кг. Мисля, че беше на този от Пловдив с бившото бързо ТИПО и сега алфа 159...

                      За двигателите и 8те клапана....Мен ми е все тая аз лично бих имал 155 и с 2.0 16в и с турбо и с 6так... Ама да цитирам едно нещо:....(знам че сме 2013г. ясно ми е )

                      The 164 engines were run to destruction, the Twinspark proving to be the most robust, and with the longest possible engine life. The V6 displayed only 10% shorter overall engine life.Тс е идиотоустойчив. Тестовете на TS са показали, че той е с 10% по здрав. За хората които не им се занимава с гугъл преводач.


                      ЕДИТ:
                      Даже цитирам за килограмите на 164
                      нещо от сорта на 1220 -1230 кила е
                      без олекотяване .....90г 2.0 т.с.

                      http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...5&postcount=70
                      Last edited by VFTI; d.m.y г., 18:58.
                      Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                      exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                      ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                      ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                      by RUBIG service

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                        Колега пояснявам ти веднага.Алфа 155 с верига е добра кола няма какво да обслужваш и е здрав мотор,но верижните мотори са 2 вида които заслужават внимание,а именно 2.0 и 1.7 ,лошото е че 2.0 след 93 година го няма ,и този мотор може да се намери само в стара кола с тесни калници.1.7 го има и 95 година и е доста добър мотор,и марката затова го пуска 94 година.1.8 е пълен аборт.

                        Ти си търси кола задължително от новото купе и гледаи да не е 1.8 8 клапана,всичко друго го бива.Ако е 16 клапана гледаи да не е 1.6 защото гори повече от 2.0 и за всяко изпрадварване трее му се молиш.

                        16 ката е по скъпа за обслужване ,ма много по готина за каране.
                        Какво му е на 1.8 ? Не се заяждам, просто питам!

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от seik00 Покажи съобщение
                          аз маи няма да разбера кои е наи добри и оптимален вариянт за 155ца ама поне ще се изясните тук кое е по добре 16в или 8в
                          Да всея малко смут. Оптималния вариант е 2.0 16V Turbo, но за съжаление всички екземпляри са прекалено скъпи. Все пак са малко бройки и са все 4х4. Обосновавам се : Като поддръжка, разход и здравина се нарежда между TS 8v и 16v Преки наблюдения и от трите варианта. А сега сериозно - заради мнението на няколко хора, че твоята настояща кола се е превърнала в Голф 4, ще дадеш същите пари, но за някоя стара и неясно колко поддържана 155-ца? Те и моите хора дават по 2-3-4 хил. лева за верижни БМВ-та 92г, но разбираш ли, диференциала ти е 500 лв, боята 1000 лв, джантите 500 и купето излизало подарък Не ме разбирайте погрешно. И на мен ми харесва модела 155, но на пазара читавите екземпляри или държат цена, или изчезват страшно бързо. В момента като гледам сайтовете, вече са изчезнали.

                          Иначе съм на същото мнение като Венци за килограмите на 164 преди фейслифта.
                          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
                          Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
                          Ex: BMW E61 530 Xi

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                            Колега пояснявам ти веднага.Алфа 155 с верига е добра кола няма какво да обслужваш и е здрав мотор,но верижните мотори са 2 вида които заслужават внимание,а именно 2.0 и 1.7 ,лошото е че 2.0 след 93 година го няма ,и този мотор може да се намери само в стара кола с тесни калници.1.7 го има и 95 година и е доста добър мотор,и марката затова го пуска 94 година.1.8 е пълен аборт.

                            Ти си търси кола задължително от новото купе и гледаи да не е 1.8 8 клапана,всичко друго го бива.Ако е 16 клапана гледаи да не е 1.6 защото гори повече от 2.0 и за всяко изпрадварване трее му се молиш.

                            16 ката е по скъпа за обслужване ,ма много по готина за каране.
                            Пак се изхвърли като чикия на мокър пясък.
                            Я обясни защо точно 1.8 8в е "аборт"?
                            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                            Comment


                            • #59
                              155v6 -старото купе тежи 1450 ,лично съмя теглил
                              Един авер има 164 2.0 8v и е 147-8к.с и освен разликите посочени по-горе,ще добавя че няма ламбда сонда,а за теглото ще кажа чее по спомен е малко под 1300кг.
                              За мен единственото предимство на 164 пред 155 е само возията.

                              П.с. благодаря на колегите за ласкавото изказване относно моята бабичка,както я нарекаха в една др. тема
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment


                              • #60
                                Вярно, че 155-цата ти е доста добро изпълнение, ама 164 В6 карал ли си? Не става дума за возене.
                                1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                                Comment

                                Working...
                                X